Så var det redan torsdag

Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Redan torsdag idag.  Vart hemma i tre dagar redan och det kändes som jag nyss satt på tåget. Inte gör det mig något att tiden går fort nu för så flyttar jag snart, eller ännu bättre, att det snart kommer en helg så jag kan åka ner igen. Vill ju inte vänta ända tills jul för att åka ner igen, det är alldeles för långt kvar.
Det är verkligen jobbigt att vara så långt ifrån någon man tycker om. Ibland är det bra för då har man något att längta efter, men det är ändå jobbigt för att det är så långt och dyrt att åka ner så det är inget man kan göra varje helg.

Men just nu när hösten är här och man vill komma hem efter skola/jobb och bara krypa upp i soffan och mysa, titta på film och äta en god middag. Det är ingenting man kan göra och det kan kännas lite tråkigt faktiskt. Men nu ska jag tänka positivt för i jul så flyttar jag faktiskt ner, kan inte tro att det är sant.
Det är redan november, denna termin har verkligen runnit iväg, nu hoppas jag bara på lite snö till advent också så kommer allt att vara perfekt.

Funderar på att kanske åka ner i slutet av november, sista helgen som kommer, så kan jag och babe baka pepparkakor och lussebullar =) Kanske ett pepparkakshus också, det skulle vara mysigt =)

För efter den helgen är det bara en månad kvar och då kommer jag ha fullt upp med att tömma lägenheten, försöka fixa någon som kan köra ner mina saker, de jag ska ha med mig iaf. Funderar på att bo hos mamma och pappa eller kanske hos Sara eller Alex under tiden, nkan ju inte vara hemma i en tom lägenhet om jag nu hittar någon som kan köra ner sakerna tidigare.
Kläderna är ju lite lättare att ta på tåget =)

Åhhhh vad jag längtar.

Puss puss




Hela 62 mil är det mellan Lidingo och Malmö, inget man kan åka för en filmkväll efter skolan.

♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

jaa de kändes som att de nyss var lördag, veckorna bara susar förbi, vilket är ganska skönt :D

2009-11-05 @ 08:59:47
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket :D Vad snäll du är :D

2009-11-05 @ 09:37:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2009-11-05 @ 10:15:01
URL: http://eririk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0