Så var det återigen fredag

God morgon!

Idag är det fredag igen, inte gör det mig något att tiden går så fort, för då får jag flytta snart. Jag längtar så jag spricker.
Det ska bli så otroligt roligt. Bara att få komma till en ny stad, lära känna nya människor, ja allt. Och sen kommer jag ju komma så mkt närmre babe också =)
Så får jag plugga det jag verkligen vill också, nu pluggar jag på komvux och det känns inte alls kul, men i vår får jag plugga det jag verkligen vill, något jag har valt alldeles själv.

Idag har jag två timmars skola, sen ska jag gå till mitt gamla jobb och lämna in min ansökan om tjänstledighet, fast jag har redan fått det godkänt men det måste finnas på papper, så ska jag hämta min stackars cykel som har stått på jobbet i evigheter, jag har totalt glömt bort den. Men idag ska den få komma hem igen =) Älskar min lilla tantcykel =) Åhhh, den måste jag ju ha med mig.... Den kan jag inte lämna här, eller? Ska jag sälja den kanske? Nej, det kan jag inte, den är ju underbar =) Hihihi, min lilla cykel.

Denna helgen blir en riktig myshelg, ikväll blir det bara lite vin med Sara, bara sitta hemma och prata och ha det mysigt, imorgon ska vi ha en liten B-day middag för mig, fyller  ju år på måndag =)
På söndag ska jag nog sitta barnvakt ett par timmar, så det blir verkligen en lugn och mysig helg. Det känns skönt.

Jag känner verkligen inte för att vara ute och festa längre, festa kan jag visst det men att springa på krogen hej vilt känner jag inte längre för. Tycker då att det är mycjet mysigare att bara sitta hemma hos någon, dricka lite vin, spela spel och bara umgås.

Kallas det att man blivit äldre???

Jaja, jag struntar i vilket, jag är den som alltid är pigg och fräsch när jag vaknar på helgerna, means alla andra ligger hemma och är bakis, hihihihi =)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0