Så Olika

Nu har jag precis kommite hem från bion, den var verkligen sååååå bra, den gav så otroligt mycket och jag ville bara brista i gråt så många gånger. Det var en film värd att se.
När jag kom ut från biografen så kände jag mig varm i hela kroppen, men samtidigt så insåg jag hur mycket jag verkligen saknar min babe, på riktigt. Klart att jag inte saknat honom på låtsas, men jag insåg bara att jag verkligen vill vara med honom nu, och att jag saknar honom så otroligt mycket. Vill bara komma hem och få krypa upp i hans varma famn.

Tänk vad en film kan få en att känna och tänka. Helt otroligt.












Kommentarer
Postat av: tess

va den bra?:)

2009-11-13 @ 10:52:07
URL: http://persikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0