Redan onsdag och ingen lön

Och snabbare får det gärna gå, så på lördag kan tiden stanna upp ett par dagar tycker jag =)

Idag var det inge kul att vakna upp och sätta på datan, tänkte att jag skulle kolla kontot, får studiebidrag idag och lön den 27e, men på kontot där lönen kommer står det: Lön 0.00 kr!?!?!?!?!?! Jag har ju jobbat i Oktober, så jag ska ha min lön, så nu måste jag sätta mig och ringa lönekontoret. Jag orkar inte emd sådant här, får ont i magen ju =(

Nej, måste ringa nu, kommer snart tillbaka.

Nu är jag tillbaka, ringde till lönekontoret, de har inte fått in min löerapport. Jag blir verkligen galen på sådanhär. Ska jag leva på luft och vatten eller?????? Ja så mkt som det regnar så funkar ju det bra iaf....

Jag blir så trött, varför ska det alltid vara någonting?

Morr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0