Provet avklarat

Hemma, hemma, hemma =)

Herregud, det där var nog det värsta jag vart med om =) Kommer till skolan, går upp till aulan, där står det massa folk som väntar, det var uppsamlingsprov idag så alla som missat eller ville göra om prov samlades idag, i alla ämnen.
Vi fick gå in i aulan och lämna jackor, mössor, väskor ja ALLT där framme, vi fick bara ha penna och sudd med oss. Sedan fick vi varsit kuvert med vårt prov . Det kändes verkligen som jag vet inte vad, ett test på liv och död. Men jag gjorde det, svarade på fler frågor en förväntat så det ska bli spännande och se hur det gick.

Som jag sa, man kan inte göra mer en sitt bästa.

Efter provet åkte jag iväg och mötte upp mamma, lillvovven skulle trimmas och badas idag så vi gick runt lite i affärer och fikade innan vi hämtade upp henne. Och hon blev såååååå fin min lilla älskling. Sedan tog vi en långpromenad hem. Superskönt.

Nu har jag precis kokat mig en kopp te och tänt massa ljus, det blir fortsatt plugg resten av kvällen, men först ska jag ordna in alla mina papper och så i pärmar, ser ut som ett bombnedslag av böcker, papper mm i mitt lilla rum =)

Ordning och reda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0