Pigg och glad

Godmorgon Sverige.... ♥

Jag somnade vekligen som en stock igår. Jag var så trött, sovit som en prinsessa hela natten. Vaknade när klockan ringde och gick upp direkt, det är inte speciellt likt mig faktiskt. Brukar ligga och snooza ett bra tag. Men idag skuttade jag upp, 27 år gammal =)

Idag ska jag jobba några timmar, sen tänkte jag åka iväg och leta tjocktröjor, äger typ inga alls och nu börjar det verkligen bli kallt ute.
Sen bär det iväg för lite barnvakt, ska hämta sötnosarna på dagis och skola, sen blir det säkert hem och grädda pannkakor, brukar alltid bli det när jag sitter barnvakt där, Michans pannkakor. Sötnosar ♥

Efter det bär det av hem att plugga lite, har engelskaprov imorgon, grammatik, det är jag verkligen helt världelös på, så jag får väl sitta uppe hela natten kan jag tänka mig.

Ja, jag har att göra idag också känns det som, man har inte många lugna timmar på dygnet, för utom ihelgen, den har vart helt underbar, lugn och mysig med många nära och kära =)

Puss puss ♥

 


Såhär såg jag nog ut när jag somnade igår =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0