Ny dag, nya tag

Godmorgon.

I går var jag så stressad så jag hann inte att blogga så mycket, shame on me =)
Så får det inte vara, haha =)

Jag var så otroligt trött igår kväll. Kom hem från skolan sent, hämtade hunden och lagade mat, hade bara ätit 2 apelsiner på hela dagen.
Skolan slutade vid åtta så var inte hemma förens efter halv nio.
Tänkte att jag skulle lägga mig i tid för en gång skull och det gjorde jag, men inte kunde jag sova, så jag låg och vred och vände på mig, löste korsord mm, somnade inte förens efter midnatt och då sov jag jätte oroligt, vaknade flera ggr.
Så i morse när klockan ringde så kände jag mig nästan bakis. Grus i ögonen och tung i huvudet, jätte jobbigt, men nu har jag kokat kaffe och vart ute med hunden så nu känns det lite bättre.

Idag har jag bara en lektion så det ska bli riktigt skönt, marknadsföring, de lektionerna är superbra och läraren jätterolig, så idag får jag säkert tillbaka mitt prov, usch, jag vill inte se det, jag har inte ens kollat i boken om jag hade rätt på det jag svarade på, ångest.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0