Nu känner jag mig riktigt duktig

Nu har jag precis kommit hem efter en lång dag, av jobb, plugg, skola och simning. men jag känner mig så bra. Åkte och simmade efter skolan fast jag var så trött.
Nu sitter jag här hemma med tända ljus och fixat lite ägg, smörgåsar och lite naturgodis till efterrätt =)

Sen blir det att sitta och plugga lite. Imorgon har jag skola hela dagen och på kvällen ska jag gå på bio med mamma och mormor, det ska bli mysigt.
Vi ska se den svenska filmen Så Olika, den verkar verkligen så bra.

Nej, nu ska jag forsätta äta lite =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så jättemycket för gratulationen!

Har haft en finfin födelsedag =)

önskar dig en finfin torsdag!

kramar!

2009-11-11 @ 22:51:37
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0