Nu får det allt ta och komma lite snö

Godmorgon alla.

Idag ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Totalt igenmulet och det regnar ute. Som vanligt. Nu får det allt ta och komma lite snö som ljusar upp lite. Man går tunt och är konstant trött, ingen vill göra något, man håller sig inne och kollar på film och är inne på nätet.

Vaknade av att jag hade hjärtklappning och bara ville sätta mig och gråta. Igår när jag vaknade så satte jag mig vid datorn med en kopp kaffe, sen började bara tårarna att rinna. Jag vet inte varför. Kanske kan det vara detta väder, att det bara är grått, dimmigt och mörkt hela tiden. Jag vet inte, men det känns bara lite jobbigt.
Idag hade jag gjort allt för att bara få vara hemma, gå runt i mjukisar och bara ligga och läsa min bok. Har inte lust  till någonting. Har framförallt ingen koncentration.

Tror inte jag är ensam om att känna så här. Men ska detta väder fortsätta hela vintern då vet jag inte vad jag gör om jag ska vara ärlig. Det kommer jag aldrig klara av. Och egentligen har inte vintern ens börjat, men hur länge har inte vädret vart så här nu? Minns inte sist solen tittade fram och var framme en hel dag. Det är inte ens kul att gå runt på stan, håret blir förstört, sminket rinner, man går runt och blir blöt. Bläää säger jag bara

Vilket av dessa föredrar man?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0