Nu blir det fredagsmyyyyyyys

Har precis kommit hem efter min lilla lektion i skolan. Prästen som var där idag och pratade var störtskön, han glider in med ett par Adidas superstar, knallblå chinos och en tröja från Jack & Jones, självklart hade han den svarta skjortan med den vita saken under ) Han var 35 år och det var verkligen roligt att lyssna på honom.
Vi fick även tillbaka våra prov. Jag fick VG!!! Sååå himla skönt. Så nu blev fredagen ännu bättre =)

Ikväll blir det lite fredagsmys med Sara, ska snart möta upp henne och åka in till stan en snabbis och äta lite middag, sen åker vi hem hit och gosar upp oss i soffan med ett glas vin och massa tända ljus, kan inte bli en bättre avslutning på veckan.

Imorgon blir det middag för mig, det ska också bli supertrevligt, det är så skönt att bara få vara hemma ibland, inte springa omkring, bara vara och njuta av en god middag med alla nära och kära (eller nästan alla, min babe är inte med =(

Men snart får jag förhoppningsvis vara med honom massor, ta igen all tid vi vart ifån varandra =)

Jag önskar er alla en toppen fredagskväll med massor av myyyyyyys =)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad ska du göra i helgen? :D

2009-11-06 @ 20:35:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fredagsmyyyys

2009-11-06 @ 21:10:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Signe

Haha hitta hit idag ;) Men prästen är han jag brukar jobba med hade faktiskt träffat han precis innan lektionen haha han var jätteorolig om han hade missuppfattat det han skulle prata om ;)

2009-11-08 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0