Nu behöver jag inte vara hemlig längre så nuuu

Flyttar jag till Skåne i jul. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey =)
Jag kom in på utbildningen som jag ville, Hotell och Konfreans, jag har boende, jag har träffat en supermysig kille, haf fick fortsatt tjäntsledigt och jag har en som vill hyra min lägenhet. Så nu har ni här världens lyckligaste MICHAN.
I mellandagarna bär det av. Jag kan bara inte tro att det är sant.

Det började med att jag och Jenny (hon jag ska bo hos) pratade lite över sms att jag ville flytta och så, sen har jag ju vart där nere en hel del nu och bara blitt frälst. Sökte på skoj utbildningen och KOM IN! Sen har allt bara flytit på och snrt bor jag där, helt otroligt.
Allt har gått så snabbt och enkelt. Jag vaknar väl snart och så var det bara en dröm =)

Ja, man ska verkligen våga chansa på saker och ting, man vet aldrig vad som sker. Min kompis sökte en skola i LA och kom in så hon flyttar också snart. Så vi ska ha en stor avskedsfest för oss två snart =)

Det ska bli så kul, träffa massa nytt folk, träffa baby mycker med och oftare, jag menar 64 mil ifrån är inte kul när man tycker om någon.

Jag är såååååå glad.....
Man blir samtidigt så stolt över att ha lyckats också.

Massa pussar från en superduper glad Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0