My B-Day

Grattis på min födelsedag =)
Hihihihi=)

Inatt har jag sovit som en liten prinsessa. Var hemma hos Sara på söndagsmys igår.

Vaknade upp idag och är 27 år, ganska konstigt för jag känner mig inte som en dag över kanske, 21-22, men man är ju som man känner sig. Får fortafarande visa leg på systemt och när jag köper ciggaretter (fast hallå, 17 år är väl att ta i) kan förstå på systemet att dom är hårda, men ett paket ciggaretter.

Jaja, vaknade i allafall upp här i min ensamhet, satte på daton och har kokat mig en kopp kaffe, hade fått massa gratulationer på Facebook =) Tur att den finns när man bor ensam.

Idag blir det lite jobb och sedan ikväll ska jag hem till mina föräldrar, dit kommer det lite folk för att äta tårta. En mysig födelsedag helt enkelt, men hade verkligen velat att min babe var med och firade med mig, då hade det vart perfekt.

Men vi får vänta till nyår isället =)



Grattis till mig =)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: visst är det! GRATTIS! :)

2009-11-09 @ 08:15:15
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0