Mot demoner och onda andar

Jag och Sara hade ju våran period av Supernatural, vi hade våra söndagar med maraton och så, men nu var det ett tag sedan.

Jag har alltid vart rädd för sånt där, onda andar, demoner och övernaturliga saker. Gick alltid hemifrån henne med hjärtat i halsgropen, tillslut så sprang jag nästan, hoppade högt när det prasslade i buskarna, haha, ibland är man bra löjlig.

Men så fort jag ser på läskiga saker så får jag lätt mardrömmar, så jag unviker det helst, och det läskiga med just Supernatural är ju att hela serien går egentligen ut på att de jagar just demoner. Så nu när jag fyllde år så hade Sara gjort en stjärna (kommer ej ihåg vad de kallas) av en pärlplatta som jag kunde hänga ovanför sängen, (den är med i serien hela tiden) den håller alla onda andar och demoner borta, peppar, peppar, sen jag hängde upp den har jag inte haft en mardröm. Visst det är säkert psykiskt och allt sådant och det låter säkert löjligt men jag känner mig trygg med den ovanför huvudet.

Och sen skulle det ju inte skada om grabbarna i Supernatural kom och räddade en, dom är ju inte direkt ehh fuuuula =)

Vad tror ni?
Tror ni på andar och onda demoner?



Detta hänger tryggt ovanför mitt huvud på nätterna



Vem skulle inte vilja bli räddad av dessa två snyggingar? (i bakrunden finner ni stjärnan)


Kommentarer
Postat av: e

pentagram heter de :P

2009-11-19 @ 16:07:51
Postat av: e

pentagram heter de :P

2009-11-19 @ 16:08:06
Postat av: Anonym

mkt i skolan eller vad?:)

de är bra:D



Händer för dig i helgen=) ? :*

2009-11-19 @ 16:16:50
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mina

Man tackar så mycket för grattis hälsningen till min bebis.Ha en skön kväll.

2009-11-19 @ 16:57:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Skoj att du gillar min blogg..

2009-11-19 @ 16:58:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja den är det verkligen:)

2009-11-19 @ 20:27:36
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: c

pentagram har väll 5 spetsat de där är väll ett hexpentagram

2012-06-26 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0