Lördag

Lördagsmornar är bar mysiga, ingen klocka som ringer (fast jag vaknar alltid tidigt ändå) men inga krav på att gå upp och fixa massa saker. Så underbart skönt.

Igår var jag ine i stan en snabbis med Sara, vi åt lite middag och åkte hem till mamma för att hämta mitt vin, vi stannade och tog ett glas med mamma.

Sen gick jag och Sara hem hit, tog ett glas vin och tände massa ljus. Vi satt bänkade vi You Tube och titta på några roliga klipp =)

Men som vanligt på fredagar är man så himlans trött så redan innan elva så låg jag och sov, så himla skönt. Vaknade upp pigg och fräsch idag.

Nu ska jag snart möta upp mamma för att gå hem till henne och leta recept i hennes receptpärm till middagen ikväll. Vill komma på något nytt att bjuda på. Känns som att man alltid äter samma sak när man ska bjuda på middag.
Så nu vill jag ha något annat smarrigt =)

Hoppas ni får en bra och mysig lördag alla söta =)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: lovisa

ja, asså när någon lägger till mig på bloglovin så börjar jag automatiskt att följa dig! =))



svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg- du stöder väl också bröstcancer-fonden? ♥

2009-11-07 @ 11:39:21
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0