Jaaaaaaaaaaa!

Fick tillbaka provet i marknadsföring idag. Jag fick GODKÄNT, jag vet att det inte är mycket att komma med, men jag trodde eller visste säkert att jag skulle få IG, så självklart blev jag bara så glad.
Vågade inte ens titta på det när jag fick det tillbaka utan la det bara i väskan direkt, trodde som sagt ändå att det skulle stå ett IG, men så var det inte så jag är superduper glad =)

Och redovisningen gick också huuur bra som helst så denna dag kan egentligen inte bli bättre =) Känner en så otrolig lättnad i heeela kroppen.

Snart ska jag möta upp Sara vid ICA och handla hem lite middag, sedan bär det av hem hit för lite skvaller för imorgon åker jag ju så då får jag inte träffa henne på hela helgen så vi får ta allt idag istället =)

Sen ska jag packa, packa, packa.
Jag längtar verkligen tills imorgon klockan 12, får då avår tåget från Centralen, fast ännu mera till 17.40 får då kommer jag fram =)

Nu ska jag möta upp Saralina =)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

låter som du haft en finfin dag =)

2009-11-26 @ 21:39:43
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0