Hemma igen

Så, nu har jah hunnit pusta ut och är hemma igen. Men lite smått irriterad blev jag på mig själv när jag stressade till skolan i morse. Trodde jag började halv nio men jag började kl nio. Så jag kunde iaf pusta ut en stund, och ta en kopp kaffe i skolan, men bra segt, kunde ha tagit det lugnt hemma istället.

Nu har jag fått i mig lite luch, känner mig lite bättre idag men inte riktigt 100 %, men men, på bättringsvägen.
Så nu blir det lite plugga till eftermiddagens prov. Jag har verkligen en sådan ångest. Blääää. Jag vet att jag inte kommer att klara det. Det värsta är att jag är med på lektionerna, tycker att det är jätte intressan osv, men att komma ihåg alla termar mm funkar bara inte. Spelar ingen roll hur mycket jag läser, det går bara inte. Men jag ska göra mitt bästa sen får vi se.




Min kompis ett par timmar framöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0