Godmorgon

Äntligen fredag, eller vad säger ni?

Igår var Sara här och vi åt lite middag, räk och kräftstjärtsallad, det blev så himlans gott. Till efterrätt gjorde vi en varsin sommarbärs smootite =)
Jag är verkligen beroende av det, det är så enkelt att göra och ändå så gott och mycket nyttigare en godis. Jag som har så svårt att äta frukost så det är verkligen perfekt att dricka då.

Vi kollade på filmen The Holiday, någon som sett den? Den var verkligen så otroligt bra, fick med den í Elle tidningen och tänkte ha den på tåget men kim på att jag har lite filmer på datan som jag ska se, så vi kollade på den.

Nu ska jag ta och diska upp lite, fixa iordning och packa, för idag bär det av till Malmö ♥

Sen ska jag ut en sväng med lilla vovven, men just nu ligger hon och snarkar och jag vill inte väcka henne. Så hon får sova ett tag till medans jag diskar =)

 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0