Friday again

Godmorgon alla denna fredag.

Jag kan nog inte förklara hur trött jag är just nu. Somnade vid 4 tiden och klockan ringde 7. Suck. Thanks i´ts Friday säger jag bara.

Nu ska jag snart iväg och skriva första delen av nationella provet i engelska, efter det har jag kommunikation så jag slutar klockan 14 idag, riktigt skönt, då ska jag hem och bara ta hand om mig själv tänkte jag, har vart lite mycket på sista tiden.

Tänkte lägga mig och vila en liten stund, men inte för länge för då blir man bara ännu tröttare, sen tänkte jag tappa upp ett skumbad, hälla upp ett glas vin, lägga ansiktsmask och läsa min bok och bara njuta njuta njuta, sen ikväll ska jag kanske hem till mamma på lite middag.

Resten av helgen kommer bestå av plugg, har så himla mycket i skolan nu som jag ska hinna med, men fortsätter vädret såhär så gör det inte mig något att sitta inne hela helgen med tända ljus, mjukiskläder och skolböcker =)

Nu måste jag dra.

Vi hörs lite senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0