Första hjälpen kurs idag

Godmorgon i höstmörkret.

Idag låg jag och snoozade alldeles för länge, så nu har jag väldigt bråttom men måste ju blogga lite=)

Idag ska jag gå på en första hjälpen kurs med skolan, så det blir inget jobb idag, ganska så skönt faktiskt =)¨
Sen ska jag ha prov på efter middagen. Känner på mig att det inte kommer att gå bra men efter kursen nu på morgonen ska jag hem och bara plugga, plugga, plugga.....
Så vi får se hur det går, man kan inte gör mer än sitt bästa.

Ha en bra dag så hörs vi senare.

Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ludde

Sv: Haha ja tänkte inte på det men så rätt du har:P haha

2009-11-17 @ 12:09:16
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0