En mysig kväll

Idag sitter jag barnvakt lite senare än vanligt och nu sover de små liven så gott.

Kom hit vid fyratiden och kvällen har gårr otroligt fort, vi har tittat lite på film, sen lagade jag världens godaste carbonara till middag, jag är så duktig jag =)
Sen blev det lite lek och bollibompa.
Efterd det så var det dags för minstingen att duscha ocg få välling, han somnade som en stock, sen spelade jag och hans storasyster svarte petter och hello kitty memori =) och drack varm choklad, mysigt, mysigt.

Så nu sitter jag här, skulle vilja sova jag med, men tänkte passa på att plugga lite nu när jag har datan och så med mig.
Men egentligen vill jag bara lägga mig på soffan och kolla på tv, men då är väl risken att man somnar, så jag tror jag ska ta och ringa upp Sara en snabbis så jag har någon att prata med =)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0