Dagens låt



Inegn låt jag lyssnar på dagligen, men den är änså skön på något sätt =)


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Ja jag tror det var ett bra val att tacka nej till Paradise Hotel så det är inget jag känner att jag kommer att ångra :) Självklart ska man vara med om det känns rätt, men för mig som redan är i ett lyckligt förhållande så kändes det bara fel att gå ur det för lite tid i rampljuset där man mest troligt skulle bli stämplad som puckad även om man var den ända på hela stället som INTE gjorde bort sig totalt =/



Hoppas du får en mysig dag!

Mvh /Janina

2009-11-18 @ 08:57:00
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0