Då var måndagen avklarad

Då var måndagen avklard då.

Idag har jag inte mått så bra faktiskt. Haft hjärtklappning och mått lite illa. Vet inte alls vad det beror på. Men men, nu känns det lite bättre men jag känner mig fortfarande lite olustig i hela kroppen. Hoppas att det inte blir värre.

Idag har jag jobbat och suttit barnvakt. Hoppade över simmningen efter som jag inte mår så bra, så jag gick upp till mamma och åt lite middag och drack te istället.

Imorgon ska jag ha en första hjälpen lektion, det ska bli roligt faktiskt, fast jag har ju gått ett par stycken via mitt förra jobb, men alltid bra att färska upp minnet lite. Sen på eftermiddagen har jag prov, så nu ska jag sitta och plugga ett tag, lär ju får gå och lägga mig i natt någon gång =(

Har vart en allmänt seg och lite halvtråkig dag, och vädret gör det inte direkt bättre, idag har det bara regnat och vart så mörkt.

Hoppas att resten av veckan blir bättre och att jag mår bättre imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, vad tråkigt.

Här är det bra.

Vad görs då? Sova snart?

2009-11-16 @ 22:00:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ιиєsιтα ♥

Gracias! :)

2009-11-16 @ 22:24:50
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0