Då var det snart dags

att åka iväg och ha prov. Åååångest kallas det. Suck. Jag vill verkligen inte. Känner redan nu att det kommer gå åt pipsvängen =(
Har suttit hela dagen nu med boken och anteckningarna men det går liksom inte in. Varför just detta ämne? Lektionerna är jätteroliga, allt går bra och så, men nu har jag bara fått blackout. Vad är det som pågår? Snyft ;(

Jaja, som jag sagt, jag kan inte göra mer än att försöka och går inte det så går det inte, alla kan inte allt, får väl plugga upp detta ämne sen isåfall. Känns bara tråkigt när man lagt ner så mycket arbete.

Men men....

Wish me good luck =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hade du prov?

2009-11-17 @ 15:20:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0