Blev kvar i Malmö

Hej alla söta.

Jag lever, men har inte uppdaterat för jag har hafy en alldeles underbar helg i Malmö. Skulle åka hem igår men kunde inte slita mig så jag åker hem imorgon kväll istället.

Nu ligger jag här och babe har åkt till jobbet.

Denna helgen har vart helt jäkla underbar kan jag bara säga.

Babe kom och hämtade mig vid tåget i fredags, så åkte vi och handlade och åkte hem och lagade mat. Vi var bara hemma, satt i soffan och kollade lite tv och bara mös. Insåg verkligen hur mycket jag har saknat honom. På lördagen vaknade vi ganska så tidigt, vi gick upp och drack lite kaffe och la oss i soffan och kollade på film ett tag och bara va, så skönt att inte ha någon tid att passa. Sen fixade vi oss iordning och tog bussen in till stan, det var länge sedan jag gått så mycket =) Vi gick runt i massa affären, tittade och bara hade det så myigt. Sen gick vi och åt och tog ett glas vin. Efter maten tog vi en take away latte från Waynes Coffe och forsatte att gå på stan, men innan vi åkte hem gick vi in på en liten bar och tog en drink, så himla mysigt.

Sen skulle vi t bussen hem men den skulle inte gå förens senare så vi forsatte att gå =) Gick och handlade lite godis. Till slut kom vi hem, efter en lång dag på stan, jag tog ett bad och ett glas vin, sen satt vi och bara mös, men trötta efter en lång dag så det blev en ganska tidig kväll.

Igår åkte vi iväg och käkade lite på Waynes, jag tog en pepparkakslatte sååååååå god. I´m in love =)
Sen till den stora sáken, jag fick träffa babes föräldrar. Gulp, jag var verkligen nervös =) Men det gick jättebra och de var verkligen supertrevliga. Men för mig kändes det lite stort, jag menar träffa föräldrarna, är det inte på riktigt då?
Fick iaf 4 handdukar  (stavas det med två d? ser konstigt ut med både ett d och två, haha) med bling bling på av hans mamma. Så gulligt, jag bara frågade var de var köpta så fick jag dom.

Sen åkte vi hem och babe gjorde en jättegod förrätt med mozarella, tomat, basilika och någon italiensk skinka, det var sååå gott, duktig han =) Sen lagade jag middagen, vi titta på film och sedan gick vi och lade oss, för han skulle upp och jobba idag, men ingen av oss kunde sova så vi låg och småpratade ett tag, mysigt värre.

Ni kanske förstår varför jag inte vill åka hem, har verkligen haft en underbar helg, men imorgon bär det av och sen kommer jag nog inte ner förens nyår igen =( En hel månad utan babe =(

Men snart bor jag i Skåne och då har vi bara 9 mil istället för 62 =) Lovley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0