Barnprogram nu och då

Alltså dagens barnprogram!
Dom är ju sååå otroligt tråkiga ocg dåliga. Jag kommer ihåg när man var liten, alla roliga program som fanns då.  Nu är det bara massa från japan, och andra tråkiga.
Jag som sitter en hel del barnvakt får kolla på en massa barnprogram och jag slutas aldrig förvånas över hur dåliga dom är.

Ta tillbaka våra barnprogram!




Luftens hjältar


Bumbibjörnarna



Krambjörnarna




Lady Lovley Locks



Snorks



Wusslarna

Finns tusen andra bra också men jag kan inte ha hela bloggen full med barnprogram =)





Kim Possible



American Dragon



Pokemon



Nalle Puh i 3D!?!?!?!?



Teletubbies. Tycker att dom är jätteläskiga.

Vad tycker ni? Var det bättre förr? Visst finns det bra barnprogram idag med, men ingenting om man jämför med när jag var liten. Jag älskar verkligen tecknat =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var klart bättre förr!! Kollade också på Bumbibjörnarna och Luftens hjältar, blir nostalgisk bara jag tänker på det =)

2009-11-25 @ 11:33:39
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0