Skansen+Grönan

Vaknade tidigt i dag. Solen sken in genom fönstret. Underbart. Det ska tydligen bli jätte varmt idag.Igår hade jag en riktigt mysig dag. Slappade hemma på dagen, sen bar det av med vin och kubb i solen. Kvällen avslutades på "Hallen" där vi försökte ge oss på karoke, det gick mindre bra, men kul hade vi =)

Idag blir det Skansen och Gröna Lund. Måste ju bara gå till Lill Skansen och titta på alla bebis djuren, såååå söta.

Mot kvällen tar vi Grönan, fast jag är en sådan fegis, så vi får väl se hur mycket jag åker, bukar mest bli lotter för min del. Och att försöka få upp mig i Insane. forget it =) Inte för ALLA pengar i världen.

Nu ska jag plocka och fixa lite här hemma.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0