Mysig valborg



En värmande majbrasa




Underbart god mat lades på





Grillning på gång


Igår hade jag en riktigt mysig valborg. Jobbade bara fram till lunch, sen åkte jag och solade lite. Mötte upp Sara och Carro i centrum, inhandlade lite gott att grilla och lite rosévin.

Sen åkte jag hem, vilade en stund, sen var det bara att börja fixa sig iordning. Vi möttes upp och åkte iväg, sen var det bara fram med grillen, vinet och kubbet. Solen sken, maten var god, musiken var bra och sällskapet var underbart.

Vi hade det så mysigt. Efter maten var det dags för kubb, tjejerna låg på topp och var när på att vinna, ända tills jag lyckades missa kungen. Hahaha=)
Typiskt mig, försöka träffa kungen med endast en pinne kvar. Men vi tog det som att vi vann för att vi fick ner alla klossar först, så killarna vann bara för vi missade kungen.

Sedan tändes brasan och det samlades massor med folk där. Varmt och skönt blev det.

Var hemma redan vid halv tolv. Skönt att komma hem i lagom tid och må bra.

Och i dag vaknar man till ett underbart väder, pigg och glad.

Ikväll blir det grillning igen =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0