Ledig

Vaknade med ett ryck i morse och trodde jag hade försovit meg, sen kom jag på att jag var ledig idag, så skönt.
Igår hade jag en super trevlig kväll med Sara. Vi hade picnick på min balkong. Vi tog ut filtar och massor av kuddar, dukade upp med, vin, skagenröra och baugetter. Så gott, så mysigt.

Vi satt och gjorde små listor, tex vilket band skulle du vilja vara med i osv, precis som vi gjorde när vi var små. Lägger upp listorna sedan =)

Idag vaknade jag som sagt med ett ryck. Kl var bara 07.00, kunde inte somna om så jag gick upp och kokade kaffe och gick tillbaka till sängen och lade mig och löste korsord, tycker det är så kul.

Idag tänkte jag ta mig själv och åka till IKEA, tycker det är ganska så mysigt att gå runt där. Behäver lite handdukar, ljus och så.
Ibland är det skönt att göra saker själv, man kan gå i sin egna takt, titta på det man vill, och inte ha någon efter sig som bara tjatar på att åka hem.

Nu ska jag fixa mig iordning och åka.


Ha en toppen dag

// Michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0