Fullspäckad vecka

Oj oj oj....

Denna vecka har man inte mycket över får annat.
Ikväll är det livräddningskurs med jobbet till kl 20.
Tisdag, onsdag, torsdag är det utvecklingssamtal efter arbetstid, fredag då jag skulle ha slutat tidigt är det utcecklingsdag och då ska vi hålla på till kl 16. Fyyyyyy bubblan =(

Men någonting jag ser fram emot så är det på onsdag kväll, då är det Beyonce i globen. Ska bli så himla kul, ska gå med en kompis som jag snart inte träffat på 2 år. Åhh vad jag längtar.

Och de där underbara samtalet jag pratade om förut, de har fortsatt varje dag. I fredags pratade vi fyra timmar, men det känns snarare som 4 minuter, man vill verkligen inte lägga på. Sååå underbart och sådana mysiga sms man får. Det bara pirrar i hela kroppen.
Så snart får man väl hoppas att det blir en träff av det hela, men det verkar som det i alla fall =) Iiiiiiiiiiiiiiii =)
Haha, känner mig som en glad fjortnåring =) Men det bryr jag mig inte om. Jag är glad!!!

Pussar i massor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0