Beyoncé i Globen


Jag är fortfarande heeeelt lyrisk efter gårdagens konsert i Globen.
det var klart den bästa jag någonsin vart på i hela mitt liv, och då har jag varit på ganska så många.

Hela uppsträdandet, scenen, kulisserna, ja allt var helt otroligt bra. Sen är hon ju den vackratse kvinnan i världen också.

Detta var klart ett minne för livet. Kommer hon igen finns det ingen tvekan om att gå igen, skulle kunna gå på samma konsert om och om igen.

När hon sjöng Single Ladies tror jag att heeeeela Globen stod upp och sjöng med. Vilken känsla.
hennes lugna låtar gav rysningar i hela kroppen. Sån otroligt vacker röst.

Får ni chansen, tveka inte att boka biljetter.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0