Mys helg





God middag och myskväll





Rymdraket?




 
Den här helgen har bara vart så mysig. Det har hänt saker hela tiden, men det har inte vart jobbigt, bara jätte mysigt.
På fredagen efter jobbet mötte jag upp min underbara bästa ompis Sara.Vi gick och handlade till vår middag.Vi hade bestämt att vi bara skulle ta det lugnt Vi gjorde massa olika dipper, massa goda grönsaker och kyckling, med en flaska vin till.Vi hyrde en film (Patrik 1,5) så underbar, vi satt och grät tillsammans i soffan. Se den!

Sen ringer min lillebror och övertalar oss att vi ska komma och vara med de, så vi fixar oss i ordning och möter upp de på ett ställe på Lidingö. Vi hade det så kul och trevligt.

På lördagen vaknade jag jätte tidigt. Sara skulle sitta barnvakt sen skulle vi ut och shoppa. Så jag åkte och solade lite, sen mötte jag upp Sara och barnen på leklandet. Haha, jag tror vi hade roligare en barnen som var där, vi kastade oss ner i bollhavet, åkte kana mm.
Efter det bar det av till ett köpcentrum, shopping, shopping, shopping. Tyvärr var det mycket folk och så varmt, men men.

När vi kom hem blev det räksallad, vitlöksbröd och vin. Ännu en film (Jumper) och melodifestivalen såklart. Det kom upp några kompisar och i satt och hade det jätte trevligt.

Nu är det söndag och soln skiner, man blir verkligen glad av det, och äntligen får man ha på sig sina solglasögon. Ikväll ska jag åka och fotograferas i en studio. Så nervös, men det går säkert bra.

Ha en ubderbar dag i solskenet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0