Dejting + kärlek

Dejting, dejting, dejting. Känns som om det blir vanligare och vanligare att dejta människor som man träffat via nätet, inget hysch hysch om det längre. Själv har jag vart på  dejter med killar jag träffat via nätet, dock inte många men.
Det ända jag tycker är så fruktansvärt tråkigt är att killar inte kan vara ärliga. Känns det inte rätt så säg det på en gång så man slipper gå runt och hoppas på något.

Tyvärr har jag råkat träffa alldeles för många idioter till killar, så tyvärr så efter ett tag drar man alla över en kant.
Det killar jag träffar är antingen otrogna eller fulla av lögner och kan bara inte vara ärliga.

Visst blir man ledsen och sårad över att de kanske inte vill ses mer, men har man bara gått på någon dejt så har man ju inte hunnit få känslor i personen i fråga, men man kanske har ett litet hopp och en gnutta av att det kanske kan bli något, att han visar sig vara en underbar kille, men som sen inte kan säga vad han vill, sånt är så himla trist.

Jag kan säga att jag var på dejt med en jätte gullig kille i fredags, vi var och bowlade, vilket var en riktigt bra idé som en första dejt, inga pinsamma tystnader mm. Vi tog ett glas innan vi började spela. Efteråt så tog vi en drink och åkte till en annan bowlinghall där vi mötte upp några av mina kompisar.
Han sov över och sen när han åkte hem dagen efter blev det väldigt tomt, men han frågade om jag ville komma till han på kvällen vilket jag naturligtvis ville så jag åkte dit, kollade schlager och hade det mysigt.
Det blev sängdags ganska tidigt men man behöver inte vara vaken hela natten för att det är lördag. Så idag spenderade vi en bra tid i sängen, låg och små pratade lite och hade det bara mysigt.

Så nu får vi hoppas att denna underbara kille kan vara ärlig och säga vad han vill och inte komma med undanflyker om man frågar om vi ska ses.

Jag hoppas iallafall på det bästa. Och jag hoppas verkligen att vi kommer att ses flera ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0