Thaimat på bryggan

Jag älskar verkligen sommaren. Den är så otrlogt underbar.
Det är ljust när man går upp och det är ljust när man går och lägger sig. Det känns som om dagarna blir så mycket längre. Man vill inte bara gå hem och sätta sig efter jobbet. Man vill bara ut och hitta på massa roliga saker.

Idag mötte jag upp Sara efter jobbet. Vi köpte med oss massor av god thaimat och gick ner till vattnet och satte oss på en brygga. Allt smakar så mycket bättre bara för att man är ute.
Något som jag är väldigt svag för så är det picnicar. Tycker att det är så otroligt mysigt att få packa ner sin lilla korg med massa gott i.

Imorgon ska vi in till stan och shoppa, blir kanske en ny bikini och förhoppningsvis en ny fin klänning för på fredag blir det UTGÅNG! Jag har inte vart ute på jag vet inte när, så det ska bli riktigt kul.
Förut kunde jag vara på krogen fredag, lördag månader i sträck, men man tröttnar. Det blir verkligen så mycket roligare när man går ut mer sällan.
Efter shoppingen ska vu gå på bio tänkte vi, en riktig helkväll på stan =) Filmen vi ska se heter: Baksmällan. Den verkar så åå rolig, folk man pratar med som sett den har i alla fall skrattat, och jag med min humör lär väl dö av skratt =)

Nej, nu blir det en dusch, te, lite choklad och min bok om Barack Obama.




Smaskens med thaimat



Bryggan vi satt på, helt underbart. Så bor man bara 3 minuter häifrån. Kommer nog aldrig att flytta =)



En jättefin kvällsol lyste på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0