Studentmottagning & tjejkväll

Idag är det en riktigt festlig dag =) Först  tar min kusin studenten, sen efter det är det tjejkväll hemma hos en av mina kollegor. Och efter det vet man aldrig vad som händer.

Äntligen ska jag få ha på mig min nya fina klänning. Har längtat sedan den låg i påsen på väg från affären. Har bara inte riktigt bestämt mig om jag ska platta eller locka håret. Hmmm?!

Innan alla festligheter ska jag fixa lite hemma. Sen ska jag krypa ner i ett bad med massor av skum, ett glas rosé och Josh Groban på högsta volym. Mmmmmm myyyys. Sen ska jag sminka mig och göra mig iordnig.

Tror denna dag kommer bli underbar. Synd bara att det är regn, regn, regn och grått,grått, grått.

Men som sagt, blir nog bra ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0