Sol sol sol

Ååååh. Solen har hittat hit. Genast blir man på mycket bättre humör =) Och dessutom så är det fredag imorgon. Yeeeey.

Helgen blir ganska lugn och skön skulle jag tro. Imorgon ska jag ta hand om familjens lilla vovve så hon slipper vara ensam. Fast det är bartömmning på ett ställe här på Lidingö, så kanske jag går dit och tar ett glas vin bara.
På lördag blir det middag och massa goda smoothiedrinkar på Fridays. Love the drinks there!!!!! Och maten är sååååå himla god. Mums mums mums.

Jag hoppas verkligen att solen kommer stanna kvar nu. Vill gå i klänningar och inte vara fullt påklädd. Men som man säger: Typiskt svensk sommar!

Men i höst bär det i alla fall av utomlands. Ska bara njuta, sola, bada, shoppa. Åååå vad jag längtar.

Måste ge mig ut på bikinijakt. Har ju sett min jag vill ha från Ed Hardy men vet inte riktigt vart man kan köpa den i affär. Känns lite läskigt att beställa via internet utan att pröva innan.

Nu ska jag ut på en kvällspromenad med mamma och vovven. Min underbart snälla mamma har köpt nya byxor till mig. Hon är så snäll hon. Köper alltid massa saker =)





Många sådana här fina sommarkvällar vill vi har. Här är min älskade lillebror Victor på landet förra sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0