Onsdagsmorgon

Så var det redan onsdag. Vart tar dagarna/veckorna vägen egentligen?
Inte för att det gör mig något, för då kommer semestern fortare, fast sen kan det gärna stanna upp lite. Man brukar tänka: Åh 4 veckors semester, sen känns det som det har gått 1 vecka så står man på jobbet igen. Hmmm?!?!?

Men nu blir det inge mer jobb på ett tag för mig. För jag ska börja skolan, det känns faktiskt lite pirrigt. Jag är jätte motiverad, men tänk om det bara går åt h-vete när jag väl sitter där.
Nej så får jag inte tänka, det kommer att gå toppen =)

Som sagt så ska jag försöka göra ett litet schema till mig själv, där det står när jag ska plugga vad, när jag får ta kafferast, vilopaus osv. tror det är det bästa sättet för att studierna och pluggandet ska gå bra. Jag hoppas att jag har en så bra självdisiplin att jag kan tacka nej till faika på stan osv när jag vet att jag måste pugga till något speciellt.

Man kanske ska sätta upp några mål, och om man klarar de så ska man köpa något till sig själv som man absolut vill ha =)

Nej, nu blir det min lilla "tantcykel" till jobbet. Om den håller, känns som om den kommer rasa ihop närsomhelst. Nog dags att leta efter en ny. En rosa cykel skulle jag vilja ha, med en cykelkorg =)





Denna tyckte jag var jättesöt =)
Den skulle följa med överallt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0