Ny vecka

Då var det dags för en nya vecka med nya möjligheter efter en helt fantastisk helg, med fest, student och show. Inte känner man sig så pass utvilad som man kanske borde. Men så kul jag har haft.

Denna vecka händer det också lite olika saker.

Ikväll ska jag in till stan och fika med Sara, sen blir det hem till henne med lite Ben & Jerrys och Supernatural. Imorgon fyller min älskade mamma år, så då ska vi in till stan och äta middag.
På onsdag ska jag gå Blodomloppet på 5 km ute på Djurgården. Hoppas så innerligt att det blir fint väder och inte regnar.

På torsadag ska jag på bio. fredag är det bartömmning på ett ställe här på Lidingö och så ska jag ta hand om min älskade lilla Shih Tzu hund Fanny, tvättstugan på lördag och på söndag, hmmmm? Va inget inbokat. Hoppsan =)


Ha en kanon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0