Mysdag efter jobbet

Igår hade jag en riktig mysdag efter jobbet. Solen gassade som bara den, åkte till Lidingö Centrum och shoppade till mamma, hon och pappa var nämligen på landet hela helgen så hon fick en morsdag present i efterskott.

Jag köpte en picnic korg fylld med, en handuk, en bok, skrubbhandskar, flipflopp och plastmuggar. Allt man behöver för en dag på stranden. Det är min älskade mamma värd.

Efter det så mötte jag upp en kollega och drack ett glas rosé på en uteserviering. Undeeeerbaaar värme. Jag blir så lycklig i hela kroppen.
Sen var det dags att hämta vovven och fixa och dona hemma. Sen kom Sra förbi på middag, kycklinsallad. Skulle kunna leva på sallad. Det är så himla gott.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0