Mot Stockholms skärgård

Leeeedigt.......

Nu bär det av med Waxholmsbåten ut till Stockholm skärgård där mina föräldrar och älskade vovve just nu befinner sig. Vädret är inte det bästa men man ska inte klaga har jag lagt märke till för det blir verkligen inte bättre av det.
När jag kommer ut ska vi grilla korv och så hoppas jag på ett parti chicago =) Det spelar vi alltid ute på landet.

Ibland är det bara så skönt att komma bort från allt ett tag.
Bort från jobb, data, mobil, ja allt. Bara få koppla av och ta dagarna som de kommer.

Imorgon (midsommarafton) så kommer min lillebror Victor med hans tjej Emelie, och deras 2 kompisar Rickard och Matilda, ska bli riktigt kul att det kommer lite ungdomar ut till ön.

Och lite måste man få klaga på vädret, men jag läste faktiskt i tidningen att nu skulle rekordvärmen komma. Hmmmm.... Undrar hur mycket man ska tro på det, men men. Man får göra det bästa av situationen.
Inte varje dag man bara kan sitta inne och läsa, spela spel/kort mm.

Ha en underbar midsommar allihopa i regnet, solen, snön eller vad det nu blir för väder......=)

Massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0