Midsommarbilder

Längtar så mycket tillbaka till landet. Hade det så himla mysigt och undernart....
Jaja, 2 veckor kvar sedan semester.
Här kommer ialla fall lite bilder från helgen



En lek som jag höll på att skratta ihjäl mig på, man hade ungefär som simglasögon på sig, fast det såg ut som om bollen var 20 meter ifrån, som att titta bak och fram på en kikare. Bollen skulle över till andra sidan utan att gå över på motstånadrens sida.



Myrsloken Matilda =)



Jag som står och fiskar i pyjamasbyxor och gummistövlar... Hahaha. Jag älskar landet.



På väg mot ön på andra i sidan för att inhandla lite smått och gott



Fina Emelie njöt av den lilla båtturen



Här sitter vi alla i den lilla motorbåten =)



Jag och mamma vid långbordet med massor av sill och potatis



Vi hade i alla fall tur med vädret under lunchen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0