Körkort

Jag har tagit tjänstledigt i höst för att börja plugga på heltid. Känner att det är rätt tid i livet för det, och jag känner mig väldigt motiverad, skulle heslt sätta igång nu på en gång. Samtidigt som det känns kul så känns det lite läskigt. Har jobbar hela tiden sedan studenten och nu helt plötsligt ska man sätta sig vid skolbänken. Gulp. Men det kommer säkert gå bra får vi hoppas.
Känns skönt att få en paus i arbetslivet.

Sedan tänkte jag på att om jag ända ska plugga kan jag lika bra passa på att plugga till körkortet med. När man ändå håller på menar jag.
Så har man lite mer tid till att övningsköra med pappa med.

Ska nog gå in och skriva ut alla ansökningspapper till körkortstillståndet och gå och göra ett syntest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0