Jaha, nu då?

Nu har jag läst ut sista Twilightboken. Så vad ska jag göra nu?
Det är nog en av de bästa serier jag någonsin läst. De tre första böckerna läste jag ut på en gång, men nu när jag läste den sista så ville jag inte att den skulle ta slut så jag har väntat in i det sista med att läsa ut den. Men någongång måste det ta slut. Känns faktiskt lite sorgligt.

Kanske ska man börja skriva på en femma? =) Sommaren kommer säkert ändå att regna bort, vad passar då inte bättre med att skriva en bok?

Som sagt, de bästa jag läst, man har kommit så nära inpå karaktärerna känns det som.
Jag måste erkänna att i ett avsnitt i slutet av boken så flödade tårarna, fast inom mig så visste jag att det skulle bli bra till slut, för så är det väl oftast.

Men innan jag började läsa så sa jag till min kompis:
- Jag vill inte läsa ut den här boken, för att jag tror den kommer sluta sorligt och inte som jag vill att den ska sluta.
Fast den slutatde heeelt perfekt.

Så nu ska jag ge mig ut i bokhandelns djungel och plocka på mig några nya bra serier. Perfekt för lata dagar på stranden, om det blir några, annars nerkrypen i soffan, med te, choklad och regnet som smattrar utanför.





Så var denna saga slut



Forstätta på en femma ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0