Innan kl 22

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner under täcket med en skvaller tidning, choklad och min älskade nalle Lars-Bruno =)
Har en sådan huvudvärk och känner att det var månader sedan jag lade mig i god tid. Annars har det bara varit sena kvällar och tidaiga morgonar, även i morgon bitti ringer klockan otroligt tidigt.

Har verkligen vart en jobbig dag idag, jobbade sent, regnet har öst ner, man känner sig trött, irriterad, häning mm.

Så nu känner jag att jag är värd att hoppa ner i sängen tidigt och njuta av det goda =) (det ända jobbiga är att man måste upp och borsta tänderna, när man väl lagt sig så skönt, fast vad gör man inte för choklad =))


Nu säger jag, min vovve Fanny och Lars-Bruno Natti natti....





Min första nalle jag fick när jag föddes av min morfar, följer med vart jag än sover över =)




Fanny älskar att ligga på sitt täcke med en filt över sig





Här ska smaskas både skvaller och choklad =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0