Härlig kväll

Igår var jag och Sara på Fridays och åt middag. Det var så mysigt. Vi fick ett bord på uteserveringen. Under infravärmen så vi hade det så varmt och skönt. Vi hörde hur regnet smattrade på taket.

Maten var underbart god. Vi köpte 2 olika rätter och delade på dom =)
Kyckling valde vi båda. Jag tog en Chicken Fingers BLT och Sara tog en Chicken Fingers med honungs senap. Mums mums mum.
 
Till efterrätt tog vi varsin Strawberry Daiquiri Ultimate. Den vara såå god och man fick sommarkänslor direkt. Fast man orkade bara en, den var lite väl stor. Vi satt där och hade det trevligt, pratade. lyssnade på deras bra muik, nästan bara 50 tal =)

Efter det åkte vi hem till en killkompis och drack vin på hans balkong och spelade BUZZ på hans PS. Det var riktigt kul så det måste jag köpa.



Jag dansar loss till en bra låt =)



Jag använder sugröret som mikrofon =)



Sara var på topp



 Sara njuter av den goda drinken



Mums mums mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0