God Kväll

Nu har jag precis kommit hem från lilla Sara. Såg en sjukt rolig film, Fansboys, den handlade om ett par killar som skulle försöka sno en Starwarsfilm som ännu inte haft premiär. Det var nog de största fansen jag sett av något slag. Hahaha. Jag har själv inte sett en ända av Starwarsfilmerna ( ja, jag vet, jag ligger lite efter på den fronten) men denna var bara så rolig.

Nu är det bara en jobbdag kvar, sen är man ledig i 3 dagar, ska bli så otroligt skönt. Jag har aldrig någonsin förr längtat så mycket efter att fa ha semester.
Kanske är det för att det är massa nytt som väntar i höst, med studier och allt.

Sen ska jag faktiskt försöka forska vidare lite om vad man kan göra för att rädda klimatet, jag har blivit lite smått insatt i det där tror jag. Och för mig känns det som ett väldigt viktigt ämne. Jag blir så glad av att kunna hjälpa till, aven att hjälpa andra, jag blir inte bara glad, utan mår bra i mig själv med. Jag har ett fadderbarn i Afrika som jag skänker pengar till varje månad. Han är 6 år och har precis börjat skolan, han är så otroligt söt, och man får regelbunden information om honom, man kan skicka brev och presenter. Och jag får även redovisningar på vad mina pengar går till och det känns bra. Det är bara han som ska ha pengarna, ingen annan.

Nu funderar jag på att hoppa ner i sängen och lösa lite korsord, är helt slut känner jag.

Natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0