Back at home

Nu har jag kommit hem från en kväll på stan med min kära mamma. Hittade både skor, klänning och en kofta/blus. Såååå fina saker. Nu längtar jag tills fredag så jag kan ha klänningen och koftan på mig. Skorna ska jag ha till vardags. Hoppas bara att det blir fint väder. Sagt att det ska bli regn på fredag, det hoppas jag inte när vi ska på studentmottagning. Mina kusiner bor i villa och brukar alltid duka upp så fint utomhus på tomten.

Tack min underbara mamma för alla fina saker. Älskar dig =)

Nu ska jag snart ta ett långt skönt skumbad. Det är man väl värd?



Min nya underbara klänning (man känner sig nästan som en prinsessa i den, massa tyll under)






En så söt kofta jag kommer använda så ofta jag kan





Dessa kommer bli mina favorit skor i vår/sommar. Man kan ha dom till allt: klänning, jeans, kjol, leggings mm




När hon går i sina gyllene skoooor =)

Kommentarer
Postat av: michaela

var har du köpt skorna? finns det liknande 2011?

2011-03-18 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0