Antagningsbesked

När jag kom hem från jobbet nu så låg det ett brev från skolan innanför dörren. Genast slet jag upp kuvertet.
Yeeeeeeeeeeeeey. Jag kom in på alla kurser jag sökt till hösten.
Så nu blir det inköp av böcker, block, pennor mm. Så önskar jag mig en rosa mini laptop =)

Jag blev verkligen så otroligt glad. Jag känner mig så motiverad och raggad för att börja plugga igen. Drömmen är att söka vidare till resekonsult, så jag ska verkligen plugga stenhårt.
Funderar på att göra ett eget litet schema, med pluggtider, raster, mat mm. tror man kan hålla sig bättre då, om allt är väl strukturerat.

Nu längtar jag verkligen tills skolan börjar. Yeeeeeey vad jag är glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0