Varför ska jag tänka så mycket?

En sak som jag undrar över väldigt mycket är att jag ska alltid tänka så mycket, hmmm, nu gör jag det igen.
Så fort det är någonting så går min hjärna på högvarv och jag ska alltid lyckas att analysera allt. Och ofta tänkar jag bara negativt, aldrig positivt.
Jag säger alltid att nej, nu ska jag sluta tänka och bara köra mitt eget race, men det håller i a en timme, sen börjar hjärnan snurra igen.
Det kan handla om precis allt möjligt, men just nu är det en speciell sak som jag inte tänker prata högt om.
Men att jag alltid ska fundera och knyssla.

Det är speciellt om det har hänt något eller om någon har sagt något speciellt, då kan det gnaga sönder mig.

Nej, jag måste sluta tänka och bara köra. Go for it eller om det skiter sig, så får det väl skita sig då. Inget man kan göra åt saken i alla fall.
Men det är alltid så att jag tar åt mig och skyller på mig själv, att det är mitt fel eller att det är mig det är fel på.

Hmmm.....

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0