Vaknade upp till solsken

Godmorgon alla glada.

Idag vaknade jag upp till solsken, vilket genast får en på bättre humör. Bortsett ifrån att jag haft tvättstugan sedan kl 07 i morse. Känns lite små trist att sätta klockan på rigning när man har semester. Oki om man skulle göra något roligt, men tvätta.
Men man får ta vad man får, det är jätte svårt att få tvättstugetid i det här huset. Fast så kanske det är i alla hyreshus?

Jag är i alla fall klar vi halv tolv så dagen är inte förstörd på det sättet.
När jag har fixat och vikt in allt så ska jag och en kompis ta en promenad till centrum, hoppas det fortfarande är sol då, fast det ser ut som om himlen är väldigt blå.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0