Storstädning och värme

Inte kunde jag lägga mig och kolla på en film ialla fall. Jag började storstäda istället, fast det skulle jag inte ha gjort. Det är så fruktansvärt hemskt väder. Kvavt och små regn. Känns som om det kommer komme jordens oväder idag. Fast det skulle inte sitta fel, då blir det lita svalare.
Eller så kanske det bara är jag som känner eftersom jag inte sovit inatt. Klockan 05 i morse var jag uppe och kokade kaffe. Hade det inte vart mörkt ute hade jag nog gett mig ut på en promenad, men det var lite för mörkt och tomt ute för min del.

Nu har jag en ren lägenhet i alla fall så nu blir det en dusch, en lååååång sådan för det känns verkligen som att jag ska smälta bort, efter det ska jag vänta på att Sara ska ringa, om det inte blir oväder ska vi ta en promenad till centrum, sen ska jag iväg och städa hos min kompis ödlor, lite smått läskigt men jag ska försöka ta med mig någon som kan hjälpa mig så känns det lite tryggare. Får hoppas på att Sara har har lust, hon brukar också vara ödelvakt.

Nej, nu blir det lite mer kaffe så jag orkar ta mig igenom denna dag, fast på ett sätt är det väldigt skönt med semester, man behöver inte tänka så mycket på tiderna, man kan sova middag, lägga sig tidigt. Göra precis vad man vill =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0